Problema furnizarii apei reci, rezolvata in toate cartierele municipiului

După întreruperea furnizării apei din 12 şi 13 august, reluarea s-a făcut pe 13 august în jurul orei 13,30. Întârzierea de 90 minute, faţă de ora anunţată iniţial, a fost cauzată de faptul că apa intrată din baraj în reţeaua de aducţiune era extrem de mâloasă, operatorul de apă fiind obligat să aştepte . Dacă ar fi fost preluată în acea stare, apa ar fi înfundat filtrele din reţea iar curăţarea acestora ar fi putut dura şi o săptămână.
   
    După reluarea alimentării municipiului, botoşănenii au avut apă la robinete în funcţie de înălţimea zonei în care locuiesc. Singurele probleme apărute au fost cauzate de aerul ce a intrat în conducte. Întreaga noapte de 13 spre 14 august echipelede intervenţie ale SC Apa Grup SA au lucrat pentru aerisirea segmentelor dereţea ce nu puteau să funcţioneze din această cauză.Au fost solicitări în zona restaurantului Mioriţa, pe strada Puşkin şi în zona Serconf. Sâmbătă,14 august, ultima zonă rămasă fără apă din cauza pernei de aer a fost Primăverii şi cvartalurile de blocuri din jurul pieţei mici.

    "Îmi pare rău pentru botoşănenii care nu au avut apă începând cu seara de vineri., Îi înţeleg că sunt supăraţi, pe această caniculă lipsa apei înrăutăţeste situaţia. Îi rog să mă creadă, însă, că tot ce depinde de noi, facem. Îi rog să apeleze dispeceratul iar noi vom trimite echipele de intervenţie pentru remedieri. La ce operaţiuni de amploare s-au făcut, mulţumesc cerului că n-au fost probleme mai mari", a declarat Marcel Georgescu, directorul general SC "Apa Grup" SA Botoşani.