Linie telefonică directă creată intre Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă şi dispeceratul E.ON Moldova

Prefectul Cristian Roman a avut vineri o discuţie cu reprezentanţii E-on Gaz şi E-on Moldova Distribuţie referitoare la modul defectuos in care se prestau serviciile de către cele două companii inspre beneficiari. Acesta s-a declarat mulţumit de rezultatele discuţiilor, mai ales că totul urmează să se concretizeze in lucruri in favoarea botoşănenilor. "Am stabilit pentru Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă o linie directă cu dispeceratul E-on electrica, astfel incat atunci cand sună in cazul unor incendii şi este nevoie de oprirea energiei electrice in anumite zone, cei de la ISU să nu mai fie intampinaţi cu muzica şi să aştepte. Al doilea lucru pe care incercăm să-l reglementăm este cel privitor la transmiterea facturilor către cetăţeni. Deşi au fost suficient de multe reclamaţii am considerat ca aceste cazuri sunt accidentale, majoritatea cetăţenilor işi plătesc la timp facturile, insă şi danşii au recunoscut că trebuie să-si schimbe facturile. Acum sunt si ei la finalizarea unui proces de achiziţii publice. Poşta Romană a castigat acest serviciu de a transmite facturile cetatenilor", a spus prefectul Roman. Mai mult, E-On Gaz are un nou contract cadru care este in curs de avizare de ANRE, şi va cuprinde foarte clar clauzele care să protejeze consumatorul şi mai ales să-l atenţioneze asupra drepturilor pe care acesta le are.