0265.200.928 sau 0800.800.928 sunt numerele unice de telefon la care consumatorii pot apela in cazul unor situaţii de urgenţă care necesită intervenţia echipelor specializate. Vechile numere de telefon – cu prefix specific fiecărui judeţ – nu mai sunt funcţionale.
Prioritatea E.ON Gaz Distribuţie este exploatarea reţelelor de gaze naturale in condiţii de maximă siguranţă. In acest sens, pe lingă activităţile de investiţii in reabilitarea reţelei de gaze şi cele de verificare periodică a reţelelor de distribuţie şi a instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale, activitatea de intervenţie la solicitările consumatorilor de gaze naturale este deosebit de importantă.
Pentru eficientizarea acestei activităţi, compania noastră a finalizat in toamna anului trecut un proiect de investiţii constind in punerea in funcţiune a unui modern centru de gestionare a apelurilor de urgenţă şi implementarea a două numere de urgenţă. Astfel, toate sesizările sunt preluate simultan şi transmise către structurile de intervenţie, pentru un răspuns prompt la situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale.
Apelurile de urgenţă efectuate la numerele vechi ale dispeceratelor locale E.ON Gaz Distribuţie au fost redirecţionate pentru o perioadă de timp către numerele unice de urgenţă. Actualmente, vechile numere, cu prefix specific fiecărui judeţ,A?nu mai sunt funcţionale.
Pentru preluarea cu operativitate a sesizărilor şi intervenţia promptă in situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale, E.ON Gaz Distribuţie roagă consumatorii de gaze naturale să folosească numerele unice de telefon ale centrului pentru apelurile de urgenţă.
Astfel, pentru transmiterea sesizărilor privind posibile scăpări de gaze sau alte evenimente care necesită intervenţia echipelor specializate ale E.ON Gaz Distribuţie, populaţia are la dispoziţie următoarele numere unice de telefon:
0265.200.928
(număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie)A�
sau
0800.800.928A�
(număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).
Centrul de gestionare a apelurilor de urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie şi serviciul de dispecerat de urgenţă, funcţionează in regim non-stop şi asigură servicii specifice de dispecerizare şi intervenţie pentru toţi locuitorii din cele peste 1.000 de localităţi din cele 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei noastre.