E.ON Moldova reactioneaza la acuzatiile ca nu a intervenit la Blindesti

Urmare a condiţiilor meteo defavorabile din intervalul de 28-30 iunie a.c., mai multe reţele de distribuţie a energiei electrice din judeţul Botoşani au fost avariate ceea ce a provocat intreruperi in alimentarea consumatorilor din anumite zone.

Echipele E.ON Moldova Distribuţie au intervenit in ultimele cinci zile in zonele afectate fiind mobilizate toate resursele umane şi materiale pentru remedierea avariilor electrică şi pentru reluarea cit mai repede cu putinţă a alimentării cu energie electrică.

Echipele de intervenţie ale companiei noastre au acţionat pe parcursul intregii perioade in condiţii meteo dificile şi in zone unde accesul utilajelor şi materialelor necesare a fost ingreunat.

Una dintre direcţiile prioritare de acţiune a fost izolarea zonele in care conductoarele rupte şi căzute la pămint care ar fi putut duce la producerea unor accidente grave.

In ceea ce priveşte localitatea Blindeşti, conform inregistrărilor de la serviciul Deranjamente, prima sesizare a Primăriei privind disfuncţionalităţi in alimentarea cu energie electrică a fost făcută in după-amiaza zilei de marţi, 30 iunie a.c

Echipa de intervenţie care s-a deplasat astăzi (n.r.- joi)A?in localitate, a constat că intreruperea alimentării a fost cauzată de intervenţia neautorizată a unor persoane necunoscute la postul de transformare, care au scos siguranţele din tabloul de distribuţie. După inlocuirea siguranţelor, la orele 13.00 alimentarea a fost restabilită la toţi consumatorii afectaţi.

In cazul in care se confruntă cu probleme la reţeaua de energie electrică, clienţii noştri sunt rugaţi să anunţe serviciul Deranjamente al E.ON Moldova Distribuţie la numărul de telefon: 0231 929", se arata intr-un comunicat E.ON