Societatea Cultural-artisticÄ Arlechin organizeazÄ cea de-a treia editie a Festivalului Judetean de ModÄ Mini Miss si Mister care se va desfasura pe mai multe etape. Festivalul – concurs Mini Miss Mister Botosani, editia a III aA?A?"Top Models 2009", se adreseaza copiilor preÅcolari , elevilor Åi tinerilor artiÅti, de la grÄdinitele, Åcolile, liceele, ONG-urile, Cluburile Sportive din judetul Botosani Åi se desfÄÅoarÄ sub forma unor spectacole muzical-coregrafice, in care vor evolua trupe de teatru, formatii de dans (modern, tematic, stilizat, contemporan, societate), soliÅti de muzica care vor prezenta melodii din repertoriul naÅ£ional Åi internaÅ£ional. Concursul se va desfaura in doua etape. Astfel prima etapa va avea loc in perioada 1 iunie a?" 12 iunie 2009 – pentru prescolari si elevii din gimnaziu cl. I-IV / V-VIII iar cea de-a doua etapa in perioada 15 sept. -15 oct. 2009 – pentru elevii si tinerii de la ONG-uri sau Cluburi Sportive. Preselectiile si inscrierile vor avea loc astfel:
– 01.06.2009 Casa de Cultura Saveni
– 02.06.2009 Casa Tineretului Botosani
– 03.06.2009 Casa de Cultura Darabani
– 04.06.2009 Casa de Cultura Dorohoi
– 05.06.2009 Casa de Cultura Trusesti
Concursul se va desfasura pe data de 10 iunie la Casa TineretuluiA?iar gala de premiere va avea loc pe data de 12 iunie.
Festivalul – concurs Mini – Miss Mister "Top Models 2009", are ca principal scop asigurarea unui cadru optim de manifestarea in spirit competitivA ÅiA valorificarea disponibilitatilor artistice, estetice, interpretative si de creatie specifice elevilor, tinerilor si copiilor prescolari cat si selectarea de noi tinere talente dintre participantii, cu scopul constituirii de noi formatii / trupe de dans, muzica, teatru, pantomima , care vor beneficia de promovarea, pregatirea Åi asistenÅ£Ä permanentÄ, din parteaA Societatii Cultural Artistice ,"Arlechin" Botosani Åi a partenerilor de proiect, pe plan local, national si international. De asemeni concursul iÅi propune incurajarea aparitiei de noi structuri asociative si dezvoltarea relaÅ£iilor culturale cu cele existente, petrecerea in mod util si placut a timpului liber si stabilirea unor relatii de prietenie si evidentierea functiilor formatoare specifice copiilor prescolari, elevilor si tinerilor:A?integrare, socializare, participare.