Noul centru de apeluri de urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie asigură un grad mare de operativitate in preluarea sesizărilor şi in realizarea serviciului de intervenţie pentru situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale. Astfel, pentru situaţii care reclamă intervenţia echipelor specializate, consumatorii pot suna la unul din cele două numere pentru apelurile de urgenţă: 0265.200.928 sau 0800.800.928.
Investiţia iniţială pentru acest centru a fost de 300.000 de Euro, in final valoarea acesteia ajungind la 700.000 de euro. Centrul de Apeluri de Urgenţă dispune de tehnică modernă de comunicaţii şi IT pentru gestionarea solicitărilor, precum şi de personal special instruit in operarea eficientă a acestora. Astfel, toate sesizările pot fi preluate simultan şi transmise către structurile de intervenţie pentru un răspuns prompt la situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale. Pentru sporirea gradului de siguranţă in exploatare şi pentru prevenirea apariţiei unor evenimente grave, centrul de gestionare a apelurilor de urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie şi serviciul de dispecerat de urgenţă, funcţionează in regim non-stop şi asigură servicii specifice de dispecerizare şi intervenţie pentru toţi locuitorii din cele peste 1.000 de localităţi din cele 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei noastre, se precizeaza intr-un comunicat de presa al E.ON Gaz Distributie. Pentru transmiterea sesizărilor privind posibile scăpări de gaze sau alte evenimente care necesită intervenţia echipelor specializate ale E.ON Gaz Distribuţie, populaţia are la dispoziţie următoarele numere unice de telefon:A�
0265.200.928
(număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie)
sau
0800.800.928
(număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).