pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din
Romania. Scopul acestei campanii a fost de a conştientiza, educa şi stimula angajatii APM din toată ţara pentru a reduce consumul de apă şi energie electrică. Aceasta pentru a da un exemplu celorlalti de a adopta un comportament ecologic. Principalele teme ale campaniei au fost reducerea
consumului de apă şi a consumului de energie electrică. Pentru aceasta in perioada 15 mai- 15 august la toate agentiile de mediu din toată ţara au fost monitorizate consumurile proprii de apă si energie electrică care au fost ulterior raprotate la sediul central. APM Botoşani a obţinut locul I, premiu care a fost decernat la Sinaia in cadrul unei intalniri al comunicatorilor de mediu din toată ţara.
Attila Korodi, preşedintele ANPM Zoltan Levente Nagy şi preşedintele ANPCPPS
Romania Sorin Mierlea. In urma monitorizarii APM Botoşani a facut o reducere la curentul electric de circa 24 la sută fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pentru aceasta a primit drept premiu 50 de neoane, şase baterii pentru lavoar si doua cutii de hartie reciclată.