Botoşănenii nemulţumiţi că nu se pot debranşa de la Termica

Botoşănenii continuă să se declare in continuare nemulţumiţi de serviciile pe care Termica Botoşani le oferă. Cel puţin aşa reiese din numărul mare de reclamaţii inregistrat de Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Botoşani. Mihai Ţurcanu, şeful OJPC Botoşani a declarat că cele mai multe reclamaţii vizează nemulţumirea oamenilor privind sumele mari pe care trebuie să le achite pentru debrabşarea de la societatea de termoficare. "Putem spune ca este o avalansa de reclamatii pe aceasta tema.
Oamenii se plang de suma de aproape zece milioane de lei vechi pe care
o au de platit pentru proiectul de debransare. Este o suma nu tocmai
usor de suportat de catre cei care poate au facut eforturi financiare
deosebite ca isi cumpere si sa isi monteze centrala termica. Dar se
pare ca proiectul solicitat de Termica este in baza legii. Ce am
obtinut noi este sa nu fie obligat consumatorul sa apeleze doar la
Termica pentru a i se intocmi proiectul de debransare",
a declarat
Mihai Turcanu, inspectorul sef adjunct al Oficiului Judetean pentru
Protectia Consumatorilor Botosani. Numărul reclamaţiilor inregistrate creşte de la o zi la altă chiar dacă inspectorii OJPC nu au posibilităţi prea mari de a interveni. Ei aşteaptă in prezent detalii lămuritoare de la Inspectoratul Regional pentru Protecţia Consumatorului Iaşi in acest sens. Pana atunci consumatorii sunt sfatuiţi să intomcească proiectele de debranşare şi la alte firme care se ocupă de aşa ceva şi care cer preţuri mai mici decat Termica.