Candidaţii işi vor putea promova oferta politică incepind din 2 mai si pină pe 31 mai, cu o zi inainte de primul tur de scrutin. In această perioadă, candidaţii au voie să organizeze activităţii electorale, este permis afişajul electoral şi organizarea de emisiuni radio-tv in acest scop.
Candidaţii vor avea dreptul să işi exprime credinţele politice in mod liber, prin mitinguri, adunări, prin intermediul televiziunii, radioului, presei şi a celorlalte mijloace de informare in masă. In timpul campaniei, partidele şi candidaţii pot impărţi materiale de propagandă, dar nu şi alimente, alcool sau obiecte care au valoare economică.
Mai mult, autorităţile sunt obligate prin lege să pună la dispoziţia candidaţilor spaţiile existente in şcoli, universităţi, cămine culturale sau cinematografe pentru a se putea intilnii cu alegătorii. Primăriile au stabilit şi locuri speciale de afişaj electoral in zonele frecventate de cetăţeni. Dimensiunea maximă a unui afiş electoral este de cinci metri lăţime şi trei inalţine.
Şi televiziunile şi radiodifuzorii se supun unor cerinţe speciale. Aceştia au obligaţia să desfăşoare o campanie electorală echitabilă, echilibrată şi corectă pentru toate formaţiunile şi pentru toţi candidaţii. Informaţiile legate de alegeri şi campanie vor putea fi prezentate numai in emisiuni informative, emisiuni şi dezbateri electorale.
Candidaţii vor afla dacă i-au cucerit sau nu pe alegători pe intii şi 15 iunie, cind se vor desfăşura primul, respectiv al doilea tur al alegerilor locale.