Termica şi Apa Grup in topul reclamaţiilor la OJPC Botoşani

Peste 80 la sută dintre reclamaţiile depuse anul trecut la Oficuiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Botoşani au avut in vedere nemulţumirile botoşănenilor privind servicile oferite de principalii furnizori de utilităţi. Potrivit inspectorului şef al OJPC Botoşani, Dumitru Monacu, in cursul anului trecut au fost inregistrate 1013 reclamaţii. Dintre acestea 821 au fost sesizări cu privire la nemulţumirile botoşănenilor privind serviciile furnizate de Termica, Apa Grup, E-on Electrica dar şi societăţile prin cablu. Cele mai mult au fost reclamate Termica şi Apa Grup, inspectorii OJPC Botoşani primind 157 de reclamaţii impotriva acestor două societăţii. Aproape o sută de reclamaţii s-au inregistrat din cauza serviciilor oferite de E-on Moldova şi doar 73 din cauza semnalului prost transmis prin cablu. Procentul reclamaţiilor inregistrate anul trecut pentru produsele alimentare este de circa 12 la sută. Pe primul loc in topul relamaţiilor la produsele alimentare se situiază produsele de carne şi preparate din carne, urmate de produsele din zahăr şi ciocolată şi in final de paine şi produsele de panificaţie. Inspectorii OJPC Botoşani au inregistrat in cursul anului trecut peste 300 de reclamaţii la produsele nealimentare in special pentru materialele de construcţie şi tamplăria PVC. Dumitru Monacu a declarat că una din directivele propuse pentru acest an de către Inspctoratul Regional pentru Protecţia Consumatoului Iaşi este de a ţine mai mult sub observaţie furnizorii de utilităţi. Şi asa deoarece peste 80 la sută dintre reclamaţiile inregistrate anul trecut au făcut obiectul acestor servicii.