La aproape un an de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor de reabilitare a Bulevardului Mihai Eminescu, artera pune in continuare la grea incercare soferii din municipiu. Aceasta pentru ca lucrarile facute de firma cistigatoare a licitatiei sint de o calitate indoielnica si se desfasoara foarte lent. Comisia de specialitate din cadrul prefecturii a atentionat firma Nova Construct, ca pe sectorul de iesire spre Iasi, soseaua proaspat reabilitata are denivelari si a dispus refacerea lucrarii. La citeva saptamini de la atentionare nu s-a intimplat nimic. Mai mult, lucrarile au fost sistate, din motive pe care nici municipalitatea nu le cunoaste. Utilajele zac pe trotuare, in timp ce in zona Colegiului AT Laurian au ramas o serie de denivelari nesemnalizate. In zonele unde s-au reabilitat trotuarele, salaritii de la Nova Construct au depozitat gramezi de pamint excavat in fata portilor sau a garajelor botosanenilor care locuiesc pe Bulevardul Mihai Eminescu, motiv pentru care primaria a fost asaltata de plingeri. Mai mult, soferii spun ca in zona nou reabilitatata, pe sectorul Nicolae Iorga-Petru Rares, carosabilul are deja mici perforatii si ca este departe de modul in care arata drumurile nou-construite din alte zone ale tarii. "Nu stiu de ce Nova Construct a sistat lucrarile. Nici mie nu-mi place cum lucreaza si in urmatoarele zile ma voi intilni cu directorul general si directorul tehnic pentru a clarifica aceste probleme. Ma ingrijoreaza cum decurg lucrurile", a declaratA viceprimarul Romulus Eram.
O alta problema a Bulevardului a aparut in urma cu doua zile, cind citiva metri patrati de strada proaspat refacuta dupa o lucrare a societatii Termica, la intersectia cu Marchian, s-au prabusit la peste 1,5 metri in pamint. Dupa blocarea traficului si sapaturile de rigoare, specialistii au aflat ca evenimentul a aparut din cauza unei avarii la unul dintre canalele de apa din apropiere, la care s-a adaugat si apa adunata in sistemul de canalizare dupa furtuna de simbata. Responsabilii au promis ca in maxim 24 de ore carosabilul va fi refacut, iar factura de peste 50 de milioane de lei vechi va trebui platita de Apa Grup