Un medic stomatolog a fost reclamat de pacienti sapte ori la Oficiul Judetean de Protectia Consumatorului in doar doua luni. Intr-o perioada scurta Ana Maria Nastac a provocat nenumarate nemultumiri in randul pacientilor care au apelat la serviciile ei.
Cinci dintre pacientii medicului botosanean sustin cau au avut, in urma lucrarilor efectuate incorect, diverse probleme cu dantura. Infectii, caderea dintilor sau deteriorarea in scurt timp a acestora, de asta au avut parte oamenii care au platit doctoritei contravaloarea lucrarilor. Si daca de mai multe ori a fost reclamata pentru ca a gresit lucrarile pacientilor, in ultima este acuzata ca a incasat contravaloarea pentru o lucrare de la un pacient, "uitand" sa o mai efectueze. "In cazul in care vor mai aparea in urmatoarele luni alte abateri de aceeasi natura, din acelasi tronson de sanctiuni o sa aplicam masura de inchidere de la 6 luni la 12 luni a acestui cabinet", a declarat Dumitru Monacu, directorul OJPC Botosani.